نوشته های طنز( سری دوم)

سرگرم کننده ی آفتابی

نوشته های طنز( سری دوم)

1-وقتی از اسپریِ خودم میزنم:
تیس تیس!
وقتی اسپریِ یکی دیگه رو میزنم:
تیـــــــــــــــــــــــــــــس تــــــــــــــــــیس تــــــــــــــــــوس تــــــــــــــــــــــاس!!! 

2- لذتی که تو کتک زدن داداش کوچیکت هس تو کتک زدن بروسلی نیس

3-اگر دیدی پیرزنی بر درختی تکیه کرده....
.
.
.
.
.
.
بدان سبد کالا نگرفته ، سکته کرده......

4-اخبار سال 2100

- سازمان ناسا اعلام کرد سفینه اش بر سیاره ایکس در کهکشان آندرومدا نشسته است.
- شبکه نسیم رسما افتتاح شد...

5-کوچک که بودم بعد مسواک که میزدم بعدش دندونامو با حوله خشک میکردم
هنوزم این کارو میکنم!

6-هر چقدرم دلیل منطقی واسه خریدنِ یه چیز داشته باشی
همیشه یکی پیدا میشه که بگه :
کردن تو پاچت

7-اهل نت ام
سبد کالایم بد نیست
تکه مرغی دارم خرده برنجی سر سوزن پنیری
روغنی دارم بهتر از روغن زیتون
اجناسی بهتر از اجناس بونجول

8-بعضیا همچین بعلهههه میگن آدم یاد بزغاله میفته!

9-خوشحال  و مسرورم
.
.
.
.
.
.
.
همانند دانشجويي که معتدل ترمش 12 شده و از خطر مشروطي در امان مانده است

10-دو راه واسه شناخت دخترها بعد از حموم وجود داره..
١.آرايش دوباره ي صورت
٢.آزمايش دي ان اي
تحقيقات نشون داده بهيچ عنوان راه سومي وجود ندارد!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی